2015. január 3., szombat

2 rész


Ugy éreztem egy nagyon jo közöségre találtam, de közben nemm épp igy volt. Szivattak hátammögött de még mennyire. Akárremilyen felelöségről volt szó mindig engem raktak be, bár én nem válaltam el semmit. És hát ez azért volt mert észrevették hogy visszahuzodott vagyok, csak hát nem tudták az okot annak hogy miért van ez. Egy nap nyugodtan ébredtem és minden rendben volt mig a harmadik szünetben hozzámjött egyik osztálytársnöm, és behivott az osztályba. Nem értettem miért de bementem. Bent az egéssz osztály engem várt és elkezdett kérdezösködni arrol hogy mi van velem és mi bajom van az osztályal. Hiába mondtam hogy semmi bajom az oszályal, addig nem hagytak békémet mig el nem mondtam hogy pontosabban mi a bajom. Szerencsére bejött a tanárnö igy lett egy kis idöm gondolkodni hogy hogy fogom ezt elmondani. Ahogy kicsengettek ugy döntöttem hogy még a tanárnö elött kiszaladok a folyosora s majd csak akkor térek vissza az osztályba mikor becsengettek. Ugy éreztem minden amit mondanak olyan szavak melyek bizonyos okokbol hangzanak, azért hogy ujbol legyen okuk kicsufolni. Nem mertem senkibe se megbizn. Hulyeségeket csináltam....

2 megjegyzés: