2015. január 29., csütörtök

köszönöm A végzet Ajándéka

Szabályok:
- Rakd ki kitől van
- Írj magadról 10 dolgot
- Válaszolj 10 kérdésre
- Tegyél fel 10 kérdést
- Küldd el 10 embernek
 
 

kitöl van: A Végzet Ajándéka
 
10 dolog magamrol:
-14 éves vagyok
-szeretem az állatokat
-csendes vagyok
-i love CSOKI
-HOKIBOLOND vagyok
-szeretem a telet
-nem szeretem a sulit
-szeretek olvasni
-szertek irni (verseket is)
-szeretem a német nyelvet
 
10 kérdés+10 válasz:
- Hány éves vagy ?
        14
- Ha lenne egy hajód , milyen nevet adnál neki ?
        Wolves
- Kedvenc sorozatod ?
        nem is tudom
- Vannak testvéreid ?
        van 2 mostohatestvérem
- Kedvenc könyved ?
         L.L.:Késtél
- Kedvenc zene ?
         Vnnak kivételek
- KI a legfontosabb személy az életedben ?
         A legjobb barátnöm
- Kapsz egy repülőjegyet , mivel bárhova elmehetsz. Hova mennél?
         Németország
 - Kedvenc ruhadarab ?
         pulcsi
- Kedvenc idézet ?
         "a képek némák nem beszélnek de az emlékek örökké élnek"
10 kérdés: 
-hogy áltál neki irni?
-mit szeretsz az irásban?
-szereted az iskolát?
-hányadikos vagy?
-kedvenc filmed?
-kedvenc szabadidötöltésed?
-milyen telefonod van?
-kedvenc sportod?
-szereted a tévézést?
-hova utaznal legszivesebben ?
 

1 megjegyzés: