2015. január 2., péntek

1 rész


Sziasztok, az én nevem Medaline és most megyek kilencedikben. Az edigi életem elég zürzavaros volt ,sok mindenen mentem keresztül de legföbbképpen a szüleim elválása harmadikos koromban hagyott nyomott bennem. Azota minden másképp alakul velem. Többet nem találom a helyemet seholsem. Az osztály melyben eddig jártam, nagyon jó volt. A legtöbb személy mikor bajban voltam mellettem állt. De az uj, hát nem is tudom, igaz alig kezdödött de ugy érzem sose fogom megtalaálni benne a helyemet. Az elsö 1 honap ismerkedéssel telt el, ám egyszer arra ébredtem, hogy valami tizedikes fiuk engem szolitanak a folyoson. Bemenve az osztályba egy csokor levél volt a padomon, rosza formába befonva. Az osztály ugy dötött hogy ezt meg kell örökíiteni igy, a csokor “virágot” a fogasra kiakasztották. Egéssz nap azt röhötük, hogy akárki eldobta a csokrot érdekes modon, mindig visszakerült a helyére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése