2015. január 20., kedd

4 rész


Nem alakult igy mivel ujbol abba ütköztem hogy valamit hátam mögött dugdosnak. Szüneten mikor kimentem a többiekhez az eggyik osztálytársam elment onnan és a többiek azt mondták hogy gyere vissza és mond meg. Már az elején éreztem hogy valami nincs rendben és kezd máshogyan viselkedni. Nem besyélgetett sőt nem is köszöntünk egymásnak. Annyit hallottam hogy én ezt nem birom tovább. Nem akartam halgatni ezt mivel láttam milyen „gyilkos” tekintettel néz rám. Kerülni akartam mind ezt igy ayt döntöttem hogy inkább kimegyek a barátnömmel jégkorongozni az udvarra. Következö szüneten pont Ö jött hogy elkérje tőlünk a korongot. Odaadtuk a korongot s szünet végén mikor visszahozta s odaadta a barátnömnek s ö ideadta nekem nagyon fura arcot vágott és elment onnan. Szünetről szünetre furcsábban viselkedett. De én probáltam ezt nem figyelembe venni és inkább olyasmikkel foglalkozni amik boldoggá tettek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése